kako cijepiti limun
(prestaro za odgovor)
Herkov
2008-10-13 10:33:12 UTC
kako se cijepi limun i dali je to potrebno
sLover
2008-10-13 10:42:06 UTC
Post by Herkov
kako se cijepi limun i dali je to potrebno
i nije i je potrebno, sve ovisi mores li cekati
inace cijepljeni limun rodi puno ranije vec mozes sadnicu staru divije
godine cijepiti i iduce godine dobiti plodove ili cekati deset i od sadnice
dobiti limune
a cijepi se ... http://www.jardin-mundani.com/English/GRAFTS/Grafts.htm
chip9munk
2008-10-13 14:55:52 UTC
Post by sLover
[...]
i jos http://www.ces.ncsu.edu/depts/hort/hil/grafting.html

a sta je ako je zasadjen iz kostice, nije li to onda divlja naranca, dok se
ne cijepi?
sLover
2008-10-14 07:55:29 UTC
Post by chip9munk
Post by sLover
[...]
ne to je samo klon maticne biljke, znas kak se veli "ista je ko mater"
samo kaj je moras cekati i cekati i cekati
Ahmet Čabarabdić
2008-10-14 10:45:00 UTC
Post by sLover
ne to je samo klon maticne biljke, znas kak se veli "ista je ko mater"
samo kaj je moras cekati i cekati i cekati
Jesi siguran u to? Ako je to istina, onda ću za neko duže vrijeme imati
puuuuno sadnica grejpova. :o)))
--
Ahmet Čabarabdić
Burekdžinica i ćevabdžinica "Donji Zagon"
Ćevape dostavljamo preko interneta
kruger
2008-10-14 14:11:11 UTC
Kad pocnu davati plod ce to biti vec poprilicno velike biljke, ne sadnice:)
sLover
2008-10-15 07:18:00 UTC
Jesi siguran u to? Ako je to istina, onda æu za neko duŸe vrijeme imati
upravo tako :o)))
chip9munk
2008-10-14 20:21:18 UTC
Post by sLover
Post by chip9munk
[...]
stvarno? pa to je super! a kolike su sanse da ja kao amater nacijepim to
kako spada?
sLover
2008-10-15 07:24:32 UTC
Post by chip9munk
Post by sLover
Post by chip9munk
[...]
a ovisi koliko imas kostica ili sadnica za potrosit ;o)))
gle ak nisi maher onda nemoj nikako koristiti "V" rez vec probaj s ostalima
i ako vidis da ti se primilo odrezes onaj stari vrh i uzgajas novi
ma najbolje je naci nekog iskusnog ja nisam nikad cijepio ali sam gledao kak
se dela i uspijeh je bio 70% ...
chip9munk
2008-10-15 11:00:54 UTC
Post by sLover
[...]
:) a sadnice se uvjek lako naprave, to klija ko ludo!
probat cu, moram to naucit... hvala na savjetu!
a***@gmail.com
2013-02-27 12:45:47 UTC
Imam limunovo drvo staro preko dvije god. posadeno iz kostice. Zivim u Zagrebu i htjela bih ga odnijeti strucnjaku na cijepljenje. Ako znate kome i gdje se trebam obratiti bila bih Vam zahvalna na pomoci.
Joel
2013-03-02 12:05:05 UTC
Limun iz koštice je otporan na bolesti i nije ga potrebno cijepiti!
a***@gmail.com
2013-03-05 14:09:25 UTC
Kad sam ga dobila od bake bio je pun uši, čini mi se štitastih uši koliko sam progooglala, uspjela sam ih se riješiti za sad. Mene zanimaju budući plodovi. Čitala sam da limunovo drvo dobiveno iz koštice plodove daje tek za 5-10 god., a kad se cijepi odnosno kalemi plodova ima već na godinu. Ako je moje drvo limuna hibrid trebala bih se obratiti stručnjaku da ga kalemi zbog budućih plodova.
z***@gmail.com
2015-03-22 19:04:09 UTC
m***@gmail.com
2016-03-10 15:30:44 UTC