Tko otkupljuje orahovo drvo
(prestaro za odgovor)
Mario
2007-11-17 16:10:43 UTC
Gdje bi mogao naci osobu ili poduzeæe koje bi otkupilo cca 1m3 orahovog
drveta.
sttipa
2007-11-20 06:54:18 UTC
Gdje bi mogao naci osobu ili poduzeće koje bi otkupilo cca 1m3 orahovog
drveta.
Stavi u plavi oglasnik!
duda
2007-11-20 10:01:48 UTC
Odakle ste i koja je cijena ?
drveta.
Mario
2007-11-22 18:06:24 UTC
Post by duda
Odakle ste i koja je cijena ?
Post by Mario
Gdje bi mogao naci osobu ili poduzeæe koje bi otkupilo cca 1m3 orahovog
drveta.
PoŸega. Drvo (odnosno 3 drveta) jo¹ nije sru¹eno, nego se raspitujem tko
otkupljuje. Uglavnom nude 1500 kn/m3 za sirovo deblo sto je ekstra malo.
duda
2007-11-23 07:00:28 UTC
Mogu Vam reci da je moj susjed prodao divlju tresnju za iste novce po m3.
Bila tri prava, velika stabla. Ima dosta toga pa vjerojatno zato su i cijene
takve kakve jesu, probajte nuditi stolarima. Jedan takav je kupo tu tresnju,
napravio kuhinju za svog kupca i uzeo mu 12.000,00 kn.
Post by Mario
Post by duda
Odakle ste i koja je cijena ?
ŠućMućPaProlij
2007-11-27 10:34:59 UTC
Post by duda
[...]
Tako isto i Mercedes kupuje zeljezo po cijeni od 1000 kn za tonu a prodaje ga za
25000 EUR-a :))))
duda
25000 EUR-a :))))
d***@gmail.com
2015-05-18 19:58:34 UTC
imam ja 25m3 tresnje i toliko jasena kome to da prodam
s***@gmail.com
2018-01-17 09:16:49 UTC
Imam i ja trupac divlje tresnje ko to kupije moze br. Molim

kuba-kuba
2007-11-30 22:25:26 UTC
Post by duda
[...]
moŸda "duda" nezna....nije da branim razbojnika koji je uzeo kupcu 12000 kn
ali...

....prije nego ¹to je napravio kuhinju stolar je dotièno drvo ispilio i
osu¹io, pa ga je bilo mjanje nego ¹to ga je kupio (otpad kod piljenja i
ostalo) vjerovatno je koristio neke strojeve jer to nije mogo sa sjekirom i
noŸiæe, èim su strojevi u pitanju eto i tro¹kova struje, moŸda mu je netko i
pomagao, vjerovatno njegov zaposlenik koji takoðe hoæe svoju plaæu, nesretni
stolar bar tri puta na dan ogladni, vjerovatno i njegova obitelj.

MoŸda je èovjek platio i ne¹to (bar malo) poreza pa od te njegove otimaèine
("uzeo") i nije bog zna ¹to ostalo.
...nesretnik....uzme i opet nema bog zna ¹ta od toga....
....kakva otimaèina, a tvoj susjed se godinama muèio da uzgoji divlju
tre¹nju...
Pozdrav duda.