sadnica breskve
(prestaro za odgovor)
mb
2009-09-16 11:18:39 UTC
zanima me kako dobiti sadnicu breskve iz kostice. Baciti kosticu negdje pa
ce izrast ili u plasticnu casu. Jel treba onu veliku kosticu rasjec pa
posadit onu malu i u kakvo tlo(vlaga ili ne). Za koliko je mogu
presaditi.Vremenski?
Last@
2009-09-16 15:53:06 UTC
Post by mb
[...]
Kostice breskve posadi u jesen takve kakve jesu.
Ako bas moras saditi u proljece tad kostice drzi na hladnom, da se razgrade
hormoni-dormeni.
Znas da ih moras cijepiti?

__________ Information from ESET Smart Security, version of virus signature database 4427 (20090915) __________

http://www.eset.com
mb
2009-09-17 08:05:42 UTC
zasto cijepiti. sve dosadasnje breskve su iz kostice i nisu cijepljene,a
imaju plod do velicine ten loptice.
chip9munk
2009-09-17 08:58:10 UTC
mene isto zanima zasto? eventualno da ranije daju plod...ili?
chip9munk
2009-09-17 11:42:09 UTC
....i plod koji zelimo...?
Last@
2009-09-17 18:23:25 UTC
Post by mb
zasto cijepiti. sve dosadasnje breskve su iz kostice i nisu cijepljene,a
imaju plod do velicine ten loptice.
Cijepi se zato da razmnozis sortu breskve koju zelis.
Ako si zadovoljan sjemenjakom (kojeg jos nazivaju "Vinogradarka") dobro za
tebe.

__________ Information from ESET Smart Security, version of virus signature database 4434 (20090917) __________

http://www.eset.com
mb
2009-09-17 18:49:33 UTC
zadovoljan jesam ali htio bih ja neku kojoj plod traje nakone berbe bar neko
vrijeme a ne kao kod vin. samo par dana.
samo je meni problem sto u gorskom kotaru ih ima malo pa i ljudi nemaju da
im uzmem uzorak za cijepit
m***@gmail.com