kako se brinuti o orhidejama?
(prestaro za odgovor)
Cleo
2007-06-04 13:59:18 UTC
Naime mama kupila orhideju na Floraartu pa ako mozete s par natuknica pomoci
mi odrzati je na zivotu:)
Hvala hvala
sLover
2007-06-04 14:20:56 UTC
Post by Cleo
Naime mama kupila orhideju na Floraartu pa ako mozete s par natuknica
pomoci mi odrzati je na zivotu:)
Hvala hvala
svaki dan ju treba mistat ili ti spricat maglicom , ne pretjerivati s
zaljevanjem jer korijenje ne trpi preveliku vlagu
obozava vlazna mjesta ,najbolje se osjeca u osvijetljenim kupaonicama , ne
direktnu suncevu svijetlost ,ali mora biti svijetlo mjesto
koliko kontradiktornosti :o)))
ali mene zanima , kad ta biljkica odcvijeta , kaj dalje kako ju razmnoziti i
kako ju natjerati da procvijeta opet i kaj napraviti s onom suhom stapkom od
cvijeta
Cleo
2007-06-04 14:36:41 UTC
Post by sLover
Post by Cleo
[...]
Rekla zena sta ju prodala da ce iz te stavljike opet cvjetat, znaci ne treba
nista s njom radit, odnosno ne ju odsjeci.
sLover
2007-06-05 06:44:02 UTC
Post by Cleo
Post by sLover
Post by Cleo
[...]
E nece , uglavnom zene koje to prodaju nemaju pojma o cem pricaju , kad
orhideja odcvijeta ta stabljika ti se posusi i postane drvenasta , a ako se
iz toga napravi cvijet ja cu postat teletabis :o)
Cleo
Mozda i to dozivimo. :)
sLover
2007-06-05 19:18:11 UTC
Post by Cleo
Mozda i to dozivimo. :)
mozda ... LOL
gle imam doma orhidjeu i ta stabljika joj je skroz posusila ustvari
odrvenila nisam ju jos odrezao neznam zakaj ,a takva je ziher vec 6 mjeseci
i ak se iz tog pojavi cvijet na trgu bana jelacica cu plesati u lalinom
kostimu ... :o)))
cuj mozda i pustaju neke vrste ,ali ova koju ja imam ziher nece
koju vrstu imas ...
Cleo
2007-06-05 21:06:00 UTC
Post by sLover
Post by Cleo
[...]
Evo ak moja procvjeta, ocekujem paradu na trgu. He he. Btw. imam
Phalaenopsis. Zutu :) E pa cekaj jos jer receno je da bi trebala cvjetat
dvaput godisnje. Znaci, tvoja ce sad negdje :)
sLover
2007-06-06 06:31:17 UTC
Post by Cleo
Post by sLover
Post by Cleo
[...]
ako ti ovo ne pomogne onda fakat
http://www.orhideje.net/v2_phalaenopsis.php
Cleo
2007-06-06 11:43:01 UTC
Post by sLover
Post by Cleo
Post by sLover
Post by Cleo
[...]
Hvala, bit ce procitano.

Srdjan Selendic
2007-06-05 20:26:57 UTC
Post by Cleo
Naime mama kupila orhideju na Floraartu pa ako mozete s par natuknica pomoci
mi odrzati je na zivotu:)
Hvala hvala
Orchidaceae, porodica sa oko 800 rodova, te 24000 vrsta:-)

Možeš li biti malo precizniji? Vjerujem da je u posudu zapiknuta i neka
etiketa sa imenom vrste, molim javi ju kako bi ti netko mogao pomoči.
Na etiketi je i ime proizvođača, a proizvođeč je sigurno
prisutan na Mreži. Možda ima kakvih savjeta?

Inače, one najčešće orhideje u cvjećarnama, iz roda Cymbidium, traže 10 do
12 C zimi za cvatnju, dok one iz drugih rodova u uzgoju poput
Phalaenopsis, Cattleya, Dendrobium, na primjer, traže preko 20 C zimi.

Sve imaju period mirovanja tjekom godine. Većina u uzgoju su epifiti, što
znači da u prrodi žive visoko u krošnji nekog drveta. Radi toga imaju
korjenje sposobno upijati vlagu iz zraka - voda tamo brzo otiče, no pada
svaki dan... Radi toga ih se sadi u smjesu drobljene kore drveta (komadi
do veličine palca kako bi bilo dovoljno zraka uz korijen) i treseta i još
nećega što sam zaboravio u dvadeset i pet godina koliko ih ne uzgajam:-)

Jednom riječi orhideja je preširok pojam...
Cleo
2007-06-05 21:09:05 UTC
Post by Srdjan Selendic
Post by Cleo
Naime mama kupila orhideju na Floraartu pa ako mozete s par natuknica pomoci
mi odrzati je na zivotu:)
Hvala hvala
Orchidaceae, porodica sa oko 800 rodova, te 24000 vrsta:-)
Mozes li biti malo precizniji? Vjerujem da je u posudu zapiknuta i neka
etiketa sa imenom vrste, molim javi ju kako bi ti netko mogao pomoci.
Na etiketi je i ime proizvodaca, a proizvodec je sigurno
prisutan na Mrezi. Mozda ima kakvih savjeta?
Inace, one najcesce orhideje u cvjecarnama, iz roda Cymbidium, traze 10 do
12 C zimi za cvatnju, dok one iz drugih rodova u uzgoju poput
Phalaenopsis, Cattleya, Dendrobium, na primjer, traze preko 20 C zimi.
Sve imaju period mirovanja tjekom godine. Vecina u uzgoju su epifiti, sto
znaci da u prrodi zive visoko u krosnji nekog drveta. Radi toga imaju
korjenje sposobno upijati vlagu iz zraka - voda tamo brzo otice, no pada
svaki dan... Radi toga ih se sadi u smjesu drobljene kore drveta (komadi
do velicine palca kako bi bilo dovoljno zraka uz korijen) i treseta i jos
necega sto sam zaboravio u dvadeset i pet godina koliko ih ne uzgajam:-)
Jednom rijeci orhideja je presirok pojam...
Kao sto rekoh sLoveru, moja biljcica je Phalaenopsis. Jesam pomogla da se
meni pomogne s ponekim savjetom? Hvala hvala.