pinciranje...sto je?
(prestaro za odgovor)
torba
2007-06-06 10:22:19 UTC
Molim Vas, mozete li mi objasniti sto je PINCIRANJE?
Zasto se provodi?
Kako?
Na kojim biljkama?
Kada?
koliko puta godisnje?
Hvala
b***@gmail.com
2007-06-06 11:11:54 UTC
Post by torba
Molim Vas, mozete li mi objasniti sto je PINCIRANJE?
Uklanjanje vrhova neodrvenjelih mladica
Post by torba
Zasto se provodi?
Iz mnogo razloga, npr. da bi se poja ao rast provodnice, ili neke
glavne kosturne grane (kod formiranja) konkurentne grane se pinciraju
i tako se osloba a radt provodnice i sl.

Ili npr. kod loret reza se posti�e stvaranje cvjetnih pupoljaka na
grani koja je pincirana (ali to ve inom uspjeva kod slabobujnih
podloga M9, M7, MA, gizela 5.
Post by torba
Kako?
Otkine se vh izboja u kojem je u biti sva snaga rasta.
Post by torba
Na kojim biljkama?
Znam da se radi na vo kama (jabuka, kru�ka, tre�nja, �ljiva)
Post by torba
Kada?
Kada je potrebno, ako se koristi za izolaciju vrhova onda kad su
mladice du�ine oko 10 cm, a kod loreta kad odrveni prvih mislim 20 cm.
torba
2007-06-06 11:39:43 UTC
oooo hvala,hvala...ovo je bilo brzo i kvalitetno
hvala
probat cu ali na cvijecu...crveni fikus, ukrasna kopriva i fuksija samo
rastu u vis a stabljika ima je tanka.Htjela bih je malo ojacati.
valjda ce uspjeti.
Pozdrav
Post by torba
Zasto se provodi?
Iz mnogo razloga, npr. da bi se poja ao rast provodnice, ili neke
glavne kosturne grane (kod formiranja) konkurentne grane se pinciraju
i tako se osloba a radt provodnice i sl.

Ili npr. kod loret reza se postize stvaranje cvjetnih pupoljaka na
Post by torba
Kako?
Otkine se vh izboja u kojem je u biti sva snaga rasta.
Post by torba
Na kojim biljkama?
Znam da se radi na vo kama (jabuka, kruska, tresnja, sljiva)
mladice duzine oko 10 cm, a kod loreta kad odrveni prvih mislim 20 cm.
b***@gmail.com
Nema problema
slaven
mozd im sunca nedostaje, dal ce pomoc?
chip9munk
2007-06-08 11:02:55 UTC
Post by slaven
mozd im sunca nedostaje, dal ce pomoc?
da , ja isto predpostavljam da vam je izvor "sunca" neki prozor visoko ili
je blka u uskom visokom dvoristu? ja imam takvu situaciju isto dom... moja
menta je visoka metar i 10 cm :)
Romy
akljrgaslčjgAČLEjrgh
d***@gmail.com