Travanjsko ljeto
(prestaro za odgovor)
DiVeRgEnT
2018-04-30 09:36:16 UTC
Tresnje pocele crvenjeti, kruske i breskve su jedno 2 cm velike, sljive
jedan centimetar... Travanj je još uvijek... :-)
Od kolijevke, pa do groba, za ispiranje mozga je doba.
Darko_R
2018-04-30 18:01:09 UTC
Post by DiVeRgEnT
Tresnje pocele crvenjeti, kruske i breskve su jedno 2 cm velike, sljive
jedan centimetar... Travanj je još uvijek... :-)
Ma gdi su šljive tak velike ?
To imaš trešnje u plasteniku?
Breskve, marelice, nektarine su kod nas otišle sa zadnjim snjegom i -20
jer su propupale prije tog bijelog govna.
DiVeRgEnT
2018-04-30 21:13:16 UTC
Post by Darko_R
Post by DiVeRgEnT
[...]
Sljiva milion. Tresnja je rana, negdje krajem petog, pocetkom sestog ju
jedemo, ali kako se cini, za jedno deset dana bi ih ove godine mogli
jesti. Jabuke isto jedno 2 cm velicine. Bazgu sam pobrao. Dobro, da ne
pretjerujem, poceo sam ju brati i susiti, ali bit ce jos puno cvjetova.
Kamilicu isto berem. Djeca cjeli dan vani gola, poljevaju se slaufom s
hladnom bunarskom vodom. Strava... U biti - super. Da tako bar hoce
svake godine...
Od kolijevke, pa do groba, za ispiranje mozga je doba.
Agnus Dei
2018-05-02 06:04:03 UTC
Post by DiVeRgEnT
Tresnje pocele crvenjeti, kruske i breskve su jedno 2 cm velike, sljive
jedan centimetar... Travanj je još uvijek... :-)
Jucer zamirisala lipa, na prvi svibnja, ali se ja ne osjecam ugodno zbog
toga, brine me kamo to vodi
DiVeRgEnT
2018-05-02 06:32:08 UTC
Post by Agnus Dei
Post by DiVeRgEnT
[...]
Kod mene lipa jos ne cvjeta, ali bagrenje ima cvjetova ko blata. :-)

A kud god da vodi, svakako je bolje nego zadnjih 5 godina kad je krajem
travnja mraz potamanio SVE.
Od kolijevke, pa do groba, za ispiranje mozga je doba.
Krunoslav Nezic
2018-06-18 14:06:32 UTC
Post by DiVeRgEnT
A kud god da vodi, svakako je bolje nego zadnjih 5 godina kad je krajem
travnja mraz potamanio SVE.
Vodi opet u unistenje svega sljedecih godina, jer su mrazevi sve
kasniji, a budjenje prirode sve ranije. Ove godine je valjda tako ispalo
da su mrazevi ranije prestali, ali na zalost, ocekujem ih sve kasnije i
kasnije u buducnosti.
Darko_R