Drenaža travnjaka
(prestaro za odgovor)
j***@yahoo.com
2006-03-30 09:36:18 UTC
Krenuo sam u preuredjenje postojeceg travnjaka tj. planiram na
pojedinim dijelovima dosipati 70 cm zemlje. Na koji nacin se izvodi
drenaza zemljista? Na buducem travnjaku posadio bih i nekoliko stabala
( magnolija, vrba.....) Unaprijed zahvaljujem
P.S. ispricavam se ako sam pogrijesio grupu
kresotrg
2006-03-30 13:53:02 UTC
Pozdrav,

ako mislis raditi pravu drenazu zemljista to nije bas jeftin zahvat, imas
pojasnjenja na slijedecim linkovima:

http://www.artproductplus.com/basic/kanalizacija.htm

http://www.werkos.com/tehnicka_uputstva.php

i neka te ne zbuni dio vezan za drenazu stambenih objekata, jer ti je
princip isti - iskop, drenazni sloj (batuda), drenazna cijev, geotekstil,
sabirna sahta (npr betonska cijev ispunjena batudom ili sljunkom).

Batuda - isprani kamen (bez pijeska) vece granulacije.
dinko
2006-03-30 20:09:45 UTC
Post by j***@yahoo.com
[...]
a zasto ti treba drenaza?
za travnjak ti drenaza ne treba
c***@gmail.com
2017-01-31 15:14:33 UTC
Naravno da treba drenaza, ali u zavisnosti od toga kakvog je mehanickog sastava zemlja i koji je nagib u pitanju. Sa pravilnom nivelacijom i poboljsanjem strukture zemljista, lako se moze izbeci postavljanje drenaznih sistema , sto je veoma skupa investicija na vec postojecem travnjaku. Toplo pteporucujem najklasicniju drenazu , bez postavljanja cevi, efikasna je, ali mozda nije ni potrebna.