Cross: Uzgoj ZABA!!! (Iz Divergentske skrinje ludila)
(prestaro za odgovor)
DiVeRgEnT
2015-05-22 12:29:49 UTC
(Zabe. Zhabe. Žabe.)

Zabe u vrtu!!!

Upravo sam saznao da zabe jedu - puzeve!

Vec projektiram malo jezerce 3x2 m uz vrt, pa cu nekoliko zaba iz veceg
jezera (150 metara nize) preseliti ovdje. Uz jezurku jezica sto povazdan
luta okucnicom, to bi moglo biti to. Spermakultura skolski primjer.

Prije nego tipkovnicu zamjenim lopatom, ima netko primjedbi na ideju? O
malim vrtnim jezercima znam u teoriji podosta, nego u vezi zaba da li
ima netko nekakvu napomenu?

Usput, osim Bauhausa, zna netko pouzdano gdje ima jeftinije, a
kvalitetnije folije?
--
Od kolijevke, pa do groba, za ispiranje mozga je doba.

(Divergent ex Paor ex NjamNjam ex...tko bi se sjetio do '94...)
Darko_R
2015-05-22 13:15:18 UTC
Post by DiVeRgEnT
(Zabe. Zhabe. Žabe.)
Zabe u vrtu!!!
Upravo sam saznao da zabe jedu - puzeve!
A kad pojedu puzeve?

DiVeRgEnT
2015-05-22 15:11:33 UTC
Post by Darko_R
Post by DiVeRgEnT
(Zabe. Zhabe. Žabe.)
Zabe u vrtu!!!
Upravo sam saznao da zabe jedu - puzeve!
A kad pojedu puzeve?
Ne moze u takvo jezerce stati toliko zaba koliko puzeva ima... :-(

nizz
Zato se puste radioaktivne zabe ;)
DiVeRgEnT
2015-05-31 11:22:19 UTC
Post by nizz
Post by Darko_R
Post by DiVeRgEnT
(Zabe. Zhabe. Žabe.)
Zabe u vrtu!!!
Upravo sam saznao da zabe jedu - puzeve!
A kad pojedu puzeve?
Zato se puste radioaktivne zabe ;)
Nisam jos stigao napraviti jezerce, medjutim puzeva vise nema u vrtu.
Nevjerojatno. Nije vrag da je onaj jez s jezicom potamanio sve?

Darko_R
2015-06-01 14:04:43 UTC
Post by DiVeRgEnT
Post by nizz
Post by Darko_R
Post by DiVeRgEnT
[...]
O, koji si ti sretnik !
Kod mene ni ježa ni ježice a ni žaba, samo puževi.
:-(

Bruno Babic
2015-05-22 13:03:51 UTC
Post by DiVeRgEnT
Prije nego tipkovnicu zamjenim lopatom, ima netko primjedbi na ideju? O
malim vrtnim jezercima znam u teoriji podosta, nego u vezi zaba da li
ima netko nekakvu napomenu?
Prije nego sto ista zapocnes predlazem da odes na kampiranje pored neke
bare u vrijeme parenja zaba. (ukoliko ti ne smeta kreketanje cijelu noc
i dan)
--
bbabic(a)globalnet.hr
2b||!2b?
DiVeRgEnT
2015-05-22 15:14:49 UTC
Post by Bruno Babic
Post by DiVeRgEnT
[...]
Zasto? Inace kampiram (doduse na moru), a jezero s tonom zaba imam
100-150 metara nize od kuce. Ja obozavam tamo boraviti, zena takodjer, a
tek djeca... Tu i tamo poneka zaluta do kuce. Tu i tamo cak i udju u
kucu. Uzmemo ih u ruku, gledamo, proucavamo, smijemo se...

Mozda nesto propustam dok se pare? Pornjava koja nije za djecu? :-)

Smail Aga :-)
Nisi napisao u kojem gradu.
DiVeRgEnT
2015-05-22 19:51:34 UTC
Post by Smail Aga :-)
Post by DiVeRgEnT
Usput, osim Bauhausa, zna netko pouzdano gdje ima jeftinije, a
kvalitetnije folije?
Klasična greška :-)
Nisi napisao u kojem gradu.
Mmmda... Ali, opcepoznato je da tu gresku rade samo oni iz Zagreba. :-)