Cross: Obostrano ljepljiva traka
(prestaro za odgovor)
DiVeRgEnT
2015-05-05 16:44:01 UTC
Da li postoji takva traka, koja je barem s jedne strane dovoljno
ljepljiva da se po njoj ne moze mrav kretati? Znaci oko stabla ide
zvucna izolacija za glazuru, oko spuzvice se pritegne traka, pa da se ne
moram zezati s ljepilom za miseve, bilo bi dobro da je traka obostrano
ljepljiva. Ima toga negdje?
--
Od kolijevke, pa do groba, za ispiranje mozga je doba.

(Divergent ex Paor ex NjamNjam ex...tko bi se sjetio do '94...)
Krunoslav Nezic
2015-05-06 07:23:53 UTC
Post by DiVeRgEnT
[...]
Naravno da ima takve trake, i to u svakom trgovackom centru. Ali po meni
je ljepilo za miseve puno jednostavnija i efikasnija stvar. Samo treba
oprezno dozirati, jer nakon nekog vremena uslijed djelovanja zraka i
vanjske temperature ljepilo se opusti i slijeva niz stabljiku, kao da se
"topi", ukoliko se pretjera sa kolicinom. Jednostavno napravi tanki
neprekinuti prsten ljepila po opsegu stabljike i ne kompliciraj si zivot.
Pretpostavljam da te muce mravi i usi. Nakon nanosenja ljepila pospricaj
usi i zarobljene mrave na biljci preparatom na bazi dalmatinskog buhaca
(pretpostavljam da ne zelis kemiju) i rijesio si problem ponovne zaraze
usima na dulji rok.
DiVeRgEnT
2015-05-06 07:43:45 UTC
Post by Krunoslav Nezic
Post by DiVeRgEnT
[...]
Ako postoji takva traka, kako onda naknadno nanosenje misjeg ljepila
(koje se kako kazes topi si slijeva niz stablo) moze biti jednostavnije??
Post by Krunoslav Nezic
[...]
Imam preko 100 vocnih stabala. Doduse, 40-ak cu za koji dan popiliti.
Ostaje i dalje 60-70 komada. To misje ljepilo bi me kostalo ko svetog
petra kajgana. :-)
Da, taj dio mi je jasan, hvala.

Krunoslav Nezic
2015-05-06 14:01:10 UTC
Post by DiVeRgEnT
Ako postoji takva traka, kako onda naknadno nanosenje misjeg ljepila
(koje se kako kazes topi si slijeva niz stablo) moze biti jednostavnije??
Da li je jednostavnije odmatati traku sa koluta i omatati je oko vocke,
skinuti zastitnu foliju sa druge ljepljive strane i odrezati ju po
mjeri, te tako 60x, ili je jednostavnije vrhom tube napraviti tanki
prsten oko stabljike 60x ?
Post by DiVeRgEnT
Post by Krunoslav Nezic
[...]
Kljucni dio recenice: Oprezno dozirati. U prijevodu treba ti malo
ljepila po stablu. Tako se nece cijediti. Tubom bi bez brige pokrio svih
100+ stabala. Ne vjerujem da se radi o vockama starijim od 10g inace se
nebi zamarao mravima i usima.
DiVeRgEnT
2015-05-06 15:11:26 UTC
Post by Krunoslav Nezic
Post by DiVeRgEnT
[...]
E, cekaj malo. A ti ljepilo stavis direktno na koru drveta? Od cega je
to ljepilo? Ima kakve otrovne kemije u tome? Jer mi prskanje na bazi
buhaca i to ljepilo (ako ima otrova) ne ide skupa. :-) Ali ako je neka
prirodna smola, ili stajaznam, onda ok, moze, dapace.
Post by Krunoslav Nezic
Post by DiVeRgEnT
[...]
Da, vecina stabala su cca 8-9 godina, a 15-ak dvije godine.

Krunoslav Nezic
2015-05-07 11:22:16 UTC
Post by DiVeRgEnT
Post by Krunoslav Nezic
Post by DiVeRgEnT
[...]
Moram priznati da se ne sjecam sastava. Davno je to bilo kad sam gledao,
ali ono cega se sjecam je da je pisalo da je neotrovno i prema okolisu
inertno. Sto god to u biti znacilo... :-)
Eni
2015-05-14 20:25:46 UTC
Post by DiVeRgEnT
[...]
Ljepilo je neotrovno i ekološko, ali upotrebom direktno na koru oštećuje
drvi i nikako ne preporučujem,

ono što ja radim je da izolirkom zalijepim najlon vrećicu te zatim
nanesem ljepilo u tankom sloju,

ako je kora hrapava onda prvo tanku spužvicu i onda stisnut jako izolirkom.

Utrošak ljepila je stvar prakse i vježbe, nakon nekoliko nanašanja ide
sve bolje i bolje, prvo sve voćke opremi sa vrećicama i onda sebi kupi
rukavice i serijski nanašaj ljepilo, moje iskustvo govori da se može od
jedne tube pokriti oko 30 voćaka, a možda i više.

Uglavnom, jedno nanošenje traje cijelo ljeto, ali ako je baš neki veliki
mravinjak u blizini, onda treba voditi računa i popravljati po potrebi.

---
Ova e-pošta je provjerena na viruse Avast protuvirusnim programom.
DiVeRgEnT
2015-05-15 09:38:06 UTC
Post by Eni
Uglavnom, jedno nanošenje traje cijelo ljeto, ali ako je baš neki veliki
mravinjak u blizini, onda treba voditi računa i popravljati po potrebi.
Hvala na savjetima. Tu se onda vracamo na pocetak threada. Ovo sto si ti
napisao sam napisao i ja i sad bi idealno bilo da se stvar pojednostavi,
pa se se zaljepi traka koja je dovoljno ljepljiva da se ne mora
stavljati ljepilo za miseve. :-)

Eni
2015-05-15 10:24:14 UTC
Post by DiVeRgEnT
Post by Eni
[...]
mislim da ne postoji ljepljiva traka koja bi mogla funkcionirat kao
ljepilo za miševe, ono dugo ostaje žitko i ljepljivo što traka ne može,
čak i kad se zalijepi hrpa uši i mrava još uvijek daje dobru zaštitu

---
Ova e-pošta je provjerena na viruse Avast protuvirusnim programom.
DiVeRgEnT
2015-05-15 13:01:23 UTC
Post by Eni
Post by DiVeRgEnT
Post by Eni
[...]
Ah, tako sam i mislio... Trebalo bi to patentirati. :-)