(prestaro za odgovor)
Kruške viljamovke
Èvrglin
2007-04-21 07:01:31 UTC
Planiram za najesen jedan manji voænjak, pa me zanimaju neke osnovne
informacije oko plantaŸe kru¹aka (razmak izmeðu voæaka u redu, razmak izmeðu
redova...). Da ima neka literatura, ne¹to na internetu..

Unaprijed hvala
Èvrglin
vukodlak5
2007-04-21 08:17:29 UTC
Planiram za najesen jedan manji voćnjak, pa me zanimaju neke osnovne
informacije oko plantaže krušaka (razmak između voćaka u redu, razmak između
redova...). Da ima neka literatura, nešto na internetu..
Unaprijed hvala
Mene takoder to zanima,tj.mojeg starog...pa ako moze neki info o tome...
PUNO HVALA!!!
Vlado_from_acc2-w
2007-04-22 13:32:29 UTC
On Sat, 21 Apr 2007 09:03:48 +0200, "Čvrglin"
Planiram za najesen jedan manji voćnjak, pa me zanimaju neke osnovne
informacije oko plantaže krušaka (razmak između voćaka u redu, razmak između
redova...). Da ima neka literatura, nešto na internetu..
Pogledaj u nekoj knjižnici, tamo se može naći dosta knjiga koje su
možda rasprodane. Potraži pod Karlo Brzica, on je imao dosta praktičnu
knjigu. Bilo je još toga, imaju ti oni to grupirano, pa malo
prelistaj.

Samo da napomenem: Viljamovka se za jelo bere malo prije nego sazori,
kad počne mijenjati boju. Tako je sočnija.
A ako je za rakiju, onda se bere prezrela. Zbog bolje arome.

Dalje pazi!!! -Viljamovka ne podnosi dunju kao podlogu, pa se
najčešće cijepi na divljaku. Može i na dunju, ali onda treba nešto
za između. Nekad se znalo desiti da neki bezvezni rasadnici
ne vode brigu o tome pa uvaljuju.

Imaš raznih uzgojnih oblika, ja sam se odlučio za kosu palmetu
jer je dosta jednostavna za formiranje i održavanje.
Stvore se ramene grane, tri kata u tri godine, plošni uzgoj smjer
sjever-jug.

Ako je na divljaci ne treba naslon, ako je na dunji trebalo bi.

Pozdrav, Vlado.
Gyz
2007-04-22 18:23:14 UTC
Post by Vlado_from_acc2-w
A ako je za rakiju, onda se bere prezrela. Zbog bolje arome.
kad se već spominje rakija...

što je sve potrebno za legalnu proizvodnju i distribuciju rakije.

nekakva licenca?? obrt... il' može i malo poljoprivredno gospodarstvo

ako netko zna kakvav link, gde bi se malo više to proučilo...

hvala