Plastenik u jesen
(prestaro za odgovor)
Gufi
2005-08-22 11:36:14 UTC
po prvi puta ove godine sadio sam u plasteniku (samo za nase potrebe), a
kako se brzo primièe jesen, a nakon toga i zima, zanima me ¹to i kako
pripremiti unutra da bi na proljeæe prvi u selu imao luk, salatu, mrkvu i
ostalo...

Hvala
Displayed name
2005-08-26 20:49:53 UTC
U 9. mj. posijes rasad salate pa ga rasadis, zatim i lucice i u proljece ces
imati. Bitno je da ti je rasad zdrav i da plastenik nije zarazen, posto prvi
put sijes trebalo bi biti OK, Prskaj rasad salate 3-4 lista protiv
plamenjace (Bremia lactuca - valjda), luk ako ces samo da imas mladi sij
gusto, bukvalno jedan do drugog i koliko ti treba, recimo izmedju redova
salate (svaki drugi medjured, ne trebas ga nicim tretirati kad nikne, kasno
je u jesen da ga napadne lukova muha, a u proljece rano- i crni i bijeli)
Hvala
Gufi
2005-09-19 12:20:35 UTC
Post by Displayed name
U 9. mj. posijes rasad salate pa ga rasadis, zatim i lucice i u
proljece ces imati.
Nema me dugo na ovoj grupi :-(((((((

Ovaj tjedan se mislim baciti na ozbiljnije uredjivanje. Unutra mi je jos
rajcica, ima ih jos nesto. Imam 2 gredice radièa, zelene salate isto 2
gredice, tek je niknula, odnosno vani je 2-3 cm.

Spomijes prskanje salate - moze malo vise o tome?

Luk - njega mislim staviti za nekoliko dana, na 2 gredice. Ima nesto
posebno, zalijevanje kroz zimu?

Koje jos biljke sada (ili kada kasnije?) staviti a da mogu prezimiti u
negrijanom plasteniku preko zime (plastenik je iza kuce, djemicno u
zavjetrini).

Thnx
Post by Displayed name
[...]
muha, a u proljece rano- i crni i bijeli) "Gufi"