Obrezivanje mandarinke
(prestaro za odgovor)
Mauro Lacovich
2006-02-18 12:48:49 UTC
Dakle.. Treba mi savjet ili neko upustvo o tome.. Imam malu mandarinku, tj.
nije mala=mlada, nego je mala.. Ona mala vrsta stabalaca, ne preko 1m sto
rastu..

Pa se dosta razgranala i mislim da ju treba skresat malo, pa kake se to
obrezuje.. ima neko pravilo (pretpostavljam da ima)..

Bilo kakav hint je welcome :D

Mauro
Vladyx
Na gorivo ili na struju. Svejedno :-))))
pimpinella
2006-02-18 23:24:01 UTC
Post by Vladyx
Motorka!!!
Na gorivo ili na struju. Svejedno :-))))
¹ta je,pro¹irio si interese...:-))
--
Pimpinella