(prestaro za odgovor)
Obrezivanje mandarinke
Mauro Lacovich
2006-02-18 12:48:40 UTC
Dakle.. Treba mi savjet ili neko upustvo o tome.. Imam malu mandarinku, tj.
nije mala=mlada, nego je mala.. Ona mala vrsta stabalaca, ne preko 1m sto
rastu..

Pa se dosta razgranala i mislim da ju treba skresat malo, pa kake se to
obrezuje.. ima neko pravilo (pretpostavljam da ima)..

Bilo kakav hint je welcome :D

Mauro
Vladyx
Na gorivo ili na struju. Svejedno :-))))
pimpinella
2006-02-18 23:29:05 UTC
Post by Vladyx
Motorka!!!
Na gorivo ili na struju. Svejedno :-))))
¹ta je,pro¹irio si interese...:-))
--
Pimpinella