Cvjetojed pitanje !
(prestaro za odgovor)
Komsic
2005-04-15 06:27:04 UTC
Mladi nasad jabuka i svaki dan vidim kako se koji pup ( mislim na cvijetne
pupove jer list ne dira ) pojavi da ga nesto pojede i to onako prvo do pola
pa sljedeci dan ga nema nikako ( primjeceneo i na Vilijemovki ).

Prskao prema uputama HZPSS-a i to dva puta sa razlicitim insekticidom ali
njima ( stetocinama )
cini mi se jos ljepse i ukusnije !

Jos nisam primjetio sto ih grize. Cvjetojed je mali kukac da bi ovako brzo
i ravno otsjecao
pupove Kako spasiti bar ove kasnije sorto koje mi bas ovih dana cvijetaju ?

Hvala !
Ahmet Cabarabdic
2005-04-15 13:17:51 UTC
Post by Komsic
Mladi nasad jabuka i svaki dan vidim kako se koji pup ( mislim na cvijetne
pupove jer list ne dira ) pojavi da ga nesto pojede i to onako prvo do pola
pa sljedeci dan ga nema nikako ( primjeceneo i na Vilijemovki ).
Slicna stvar se meni prosle godine dogadjala s kivijem. Nisu
stradavali cvijetni pupovi nego mladi lisno - cvjetni izdanci dok
su jos bili u fazi pupa. To je bilo nevjerojatno. Preko dana
nikakve stetnike nije bilo vidjet. Pup lijep i zdrav krene
bubriti i cim otpadne ona vanjska tvrda kosuljica i pokaze se
mladi izboj - dodjem ujutro, a ono fali ga pola. Sve pregledam i
ne nalazim nikakvu gusjenicu ni skakavca. Drugi dan ujutro nema
vise ni ostatka izboja. I tako redom od pupa do pupa.

Nakon dosta stete ucinjene skontao sam da me "prcaju" neki mali
puzevi s bijelom kucicom. Covjeku ne bude jasno kako takav prdac
uspije pojesti cijeli taj pupoljak. A uspije. Doskocio sam im
tako sto sam oko kivijevih stabljika zemlju poprasio pepelom i
pazim da je uvijek jedan tanak sloj svjezeg pepela na zemlji.

Slicne nocne zderace sam imao prosle godine na maslinama i opet
mi je trebalo dosta vremena dok nisam otkrio krivce. Tada su to
bile skorovace (pipe) koje su mi na par mladih sadnica tako
lijepo nazubile listove tako da sada izgledaju kao listovi
marihuane. :o))

Eto ba, raspiso se ja... Nadam se da ce moja opazanja nekog
postediti vece stete.
--
Ahmet Čabarabdić
Buregdžinica i ćevabdžinica "Donji Zagon"
Cijenjene narudžbe primamo na: www.primula.hr/hobby
Jazzy
2005-04-15 13:17:22 UTC